geertje-en-nico.reismee.nl

Siem Reap

Vandaag een dagje rust en lummelen. We doen wat er dagelijks thuis ook moet gebeuren. Op de verhuizing naar ander guesthouse na dan. Na uitslapen tot rond een uur of 8.00 inpakken en koffiedrinken, rijden we naar guesthouse Green Garden Home. We kunnen er meteen in, de Zwitsers zijn vanmorgen al vroeg vertrokken. Wat een luxe, heerlijk veel ruimte ongeveer 5 bij 9 m. Laatste dagen maar heerlijk genieten van dit alles. Om de hoek kopen we, om weer aan het westers eten te wennen, echt stokbrood, tonijn, kaas en yoghurtjes. Je kunt hier edammer, chocola, nutella, etc krijgen. Dit komt thuis wel weer. Maar yoghurt laat ik niet staan. Daarnaast kopen we, een voor ons nieuwe vrucht: milky fruit. Aan de buitenkant lijkt het op een mangosteen, aan de binnenkant zacht zoet vruchtvlees. We kunnen niet aangeven waar je het mee vergelijken kunt. Bij het doorsnijden en eten komt een melkachtig vocht te voorschijn. We doen de was in de badkuip en hangen het buiten op het balkon op. Daar is het zo droog. De dag vliegt voorbij. Tegen 16.00 uur verplaatsen we ons voor een duik in het zwembad. We weten niet wat de temperaturen in Nederland zijn, maar hier loopt het naar de 30 C met een briesje. Nico ligt na de duik in het water naast me op een strandstoel te genieten van zijn eigen muziek. Even geen geluiden van de omgeving, hoewel er hier een oase van rust heerst.

Hennie

Hallo Geertje en Nico,
Klinkt heel goed!!!! Kunnen jullie dit guesthouse alvast reserveren voor ons in augustus?
Het zit er bijna op he? Jammer voor jullie. Ik verheug me al op de live verhalen en de foto's. Wanneer spreken we af? Geniet van de laatste dagen. Tot snel.
liefs van mij

Theo en Yvon

Om maar te beginnen met het weer. Bij jullie 30 Gr. Hier is het 6 Gr. En het regend. Gisteren een beetje vorst en de vooruitzichten, regen, regen , regen. Dus jullie kunnen daar beter blijven. Geniet de laatste dagen van de luxe en een behouden vaart. We zien jullie.
Groet, theoyvon